Despre mine

Fotografia mea
Curtea de Argeș, Argeș, Romania
Veselă, sociabilă, visătoare

duminică, 1 octombrie 2017

In toamna asta nouă, un alt octombrie începe...

”Gândurile ne iau de acolo unde suntem și ne duc  acolo unde vrem să fim”
(?)

Janina, Jurnal- 1.oct 2017

Catrenul meu de octombrie

” Pășesc anevoios pe drumul care duce
 departe undeva sau poate nicăieri...
 mai stau, din când în când, la o răscruce
 și-aștept să vină alte primăveri.

***
Dialog în octombrie:
(eu și și nepotul meu (8 ani) la telefon):

”-- Buni?
--Daaa! Tu erai ? ce mai face băiețelul lui Buni???
--Eu, bine ...Și tu ești bine ?
--Da!
--Stii că astăzi este ”aniverserul” tău ? (adaptarea  cuvântului ”anniversaire”)
--Da, știu! Dar se zice aniversare Și repet: aniversare...Dar tu de unde știi?
--Am văzut pe facebook!(și citește c”est l”anniversaire de Eugenia Ivănescu
--Aha!-mă dumiresc eu...
--Dar cum ai făcut să trimiți mesajul?
--Eu n-am trimis nimic! L-a trimis facebook! Așa face pentru toți cei care sunt în lista de prieteni a mamei...
--Aaa! Joyeux anniversaire, Buni! ”
--Merci, cheri!
***
Frumos,nu-așa??? L-am scris ca să nu-l uit...
***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu